Nabór

wtorek, 15 września 2015
‘Ustawcie się w pary’ 
‘Kowalski wypluj gumę’
‘Proszę się zachowywać przyzwoicie, przecież idziemy do teatru…’ 

To nie dla mnie. Nie dla mnie nudne, pudełkowe inscenizacje lektur szkolnych. Jest we mnie gniew, jest smutek, jest tęsknota. Chcę je wykrzyczeć lub wyszeptać. Czasem nie mogę znaleźć sobie miejsca. Czasem mówię, a nikt nie słyszy.

Teatr Próg Junior to teatr żywy, który młodzi ludzie tworzą ze skrawków swoich opowieści. Bez jednej właściwej interpretacji, bez zbędnych ideologii. Słowo, muzyka, taniec… Ja, moje, nasze. Teatr młodych ludzi, a nie figur polerowanych na wysoki połysk. By oddać ducha naszych prób i spektakli, trzeba powiedzieć, że szukamy w teatrze rock’n’rolla i siebie. Muzykujemy, tańczymy, tworzymy spektakle - zawsze z uśmiechem, bo nawet jeśli łza w oku lub grymas złości są echem naszego codziennego życia, za Progiem sali prób jest nieco inny świat.


fot. Janusz Gawron


Zapraszamy na nabór i otwarte warsztaty:

18 września w godz. 17.00 – 19.00
19 września od godz. 10.00 – 12.00
20 września od godz. 10.00 – 12.00 


Zabierzcie ze sobą wygodny dres, dobry humor i przybywajcie do Wadowickiego Centrum Kultury! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz