Nagroda Grand Prix - XXXIII Festiwal Artystyczny Młodzieży

wtorek, 14 maja 2013
Niesamowita radość ogarnęła mnie wczoraj, gdy dostałam wiadomość, że dostaliśmy główną nagrodę na tegorocznym XXXIII Festiwalu Artystycznym Młodzieży w Krakowie. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się w Teatrze Groteska, który w moim przekonaniu jest niezwykle klimatycznym miejscem. Tym bardziej żałuję, że nie mogłam tam być podczas odbierania nagrody. 

Już sama nominacja, o której dowiedziałam się kilka dni po zakończeniu festiwalu, ubarwiła mój niezbyt wtedy kolorowy dzień. Przez takie właśnie rzeczy, czuję że moje życie jest wartościowe, bo nie dość, że robię to co kocham, to jeszcze dostaję za to nagrody.


Sama nie byłam do końca świadoma tego, jaką przyjemność może mi sprawić tego rodzaju pochwała, że inni doceniają naszą wspólną pracę. 

A co dostaliśmy? Worek książek oraz lustro... Prezent w postaci książek ucieszył mnie bardzo, bo w nich odnajduję ukojenie i mogę chociaż na moment oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości. 

Moją radość oczywiście podziela cała grupa i jesteśmy bardzo wdzięczni za docenienie naszej pracy przez jury oraz wszystkim tym, którzy nas do tego motywują i pomagają nam poprzez zainteresowanie naszą twórczością. Mam nadzieję, że na tym się nie skończy. 


Kasia

0 komentarze:

Prześlij komentarz